WFT R U? - A CAT

NU är jag iaf klar med mitt musikarbete. Hoppas bara jag har fått med allt jag ska oså. Är nämligen väldigt duktig på att lämna instruktioner mm i skolan. Men varför klaga när en 33.333333% av mina läxor till fredag är gjorda? Nu ska jag istället berätta två kanske underhållande saker. För det första så är jag något sjuukt känslig.

Jag har precis kollat på det tredje avsnittet av oth säsong 8. Det var sjukt vad jag grät. För ett tv-program. Hulkade mig igenom hela programmet på 40 minuter och när det var klart grät jag i en kvart till för det slutade så fint. Det var hemskt. Så imorrn kommer jag väl ha svullna och rödsprängda ögon.. Men det är sånt man får ta. Riktigt bra var det iaf. Har även bestämt mig att detta avsnittet plockade hem förstaplatsen på de sorgligaste avsnitten. Japp, jag har en lista. Pinsamt men sant.

Men nog om min lip-kväll. På facebook står det iaf nu att jag kommer delta i Emmabodafestivalen 2011. Jag längtar redan. Vi ska åka dit så tidigt som möjligt och vara där så länge som möjligt. Det var underbart förra året. Jag hade så sjukt låga förhoppningar med tanke på vädret och att jag har Catharina Sundén som mamma men jag vande mig efter första natten och nu saknar jag verkligen ALLT. Speciellt friheten. Det var härligt att bara va, chilla. I fyra dagar. Så nästa år kör vi igen. Jag laddar redan upp med hoffe. De måste komma dit nästa år igen, så är det bara. Köra lite desperado, highway man och my shoes. Kärlek!

Nu har jag skrivit av mig, vilket egentligen låter konstigt eftersom jag har skrivit som en dåre sedan klockan halv sju.
Men det var inget viktigt i mina ögon, DETTA är viktigt heh. & på tal om viktigheter. Checka in detta. Jag vill också vara en man i kattkostym.
Lite lagom random sådär.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0