LAUGHING WITH

Fyfan vad jag är trött på valet. Det är så himmelskt tråkigt. Jag har inte läst på någonting, undrat någonting eller hållt med något parti om någonting. I skolan ska vi göra någon jävla uppsats om valet och vad vi tycker. Jag vet att moderaterna har varit "ledare", det finns något som heter rödgrönt och att ingen gillar sverigedemokraterna. Jävlar i min lilla låda vilken uppsats jag ska göra på denna fakta.. Idag visades något program på tv, då skulle man gissa rätt parti till olika klädstilar och maträtter, jag dog. Alla vill ju samma sak. mer jobb, bättre välfärd(vad fan det nu är) och bättre vård.

Kanske att jag kommer vara mer intresserad vid nästa val. Då jag faktiskt får rösta. Om fyra år är jag snart 21. DÅ borde jag ha koll, på allt. Eller vi kanske har blivit republik tills dess? Who knows.

För att övergå till det vanliga livet. Jag mår illa av att kolla på mig själv just nu. Det ser ut som att jag är höggravid, runt en månad försenad. Vilket jag inte är, alls. Så jag kan inte ens skylla på det. Jag har bara ätit på tok för mycket, that's all. Men gott vare.

Nu borde jag nog sova. För att ta igen lite sömn sen i .. torsdags. Insparken var kul, jag bugar och bockar för en riktigt trevlig kväll och speciellt till ricky & johanna. Och på tal om ingenting, jag är extreeemt sugen på mjölk. Kul att vi inte har någon. Har druckit två liter idag, något är snett med mig.




Kommentarer
Postat av: mamma

:-) håller med dig

2010-09-19 @ 13:58:32
Postat av: beata

haha du är så skön tove, like you!



Men jadu val-dag, känner mig som en seg blå-val typ.. så i guess thats why..

2010-09-19 @ 18:52:05
URL: http://beatastarkner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0