UTBROTT

"Just nu går det fan inte att beskriva min ilska. JAG HATAR LANDET. Jag hatar vårt internet. Jag hatar min dator. Jag skriver denna skiten på word bara för att jag tror att med lite tur (vilket jag inte besätter ett jävla skit av) ska jag få igång internet fanskapet. Jag har suttit här i 2 timmar och 46 minuter och försökt komma in på internet. Få lite kontakt med omvärlden. Hur jävla kul tror ni man har det på en skala när päronen gick och la sig runt niotiden? Fucking pensionärer. Men hur i helvete kan det vara så svårt att hitta vårt nätverk när jag sitter två förbannade meter från reutern?! Jag får snart damp. Okej, jag har damp. Jag ändrar mig; jag kastar snart min dator i golvet, sen slänger ut hela sladdsystemet i skogen och häller en stor kanna vatten på det som fortfarande finns kvar av skiten. Jävla kåremonät. Jag ville bara vara lite social, se vad som hänt på facebook. Skriva ett blogginlägg om hur det är att ha klistermärken på askungen i hela rummet, (lillsyrran har fyllt fyra, dvs fööör mycket presenter innehållande glitter och prinsessor.) Kanske lyssna på musik? Men nej, jag har tydligen två låtar på min dator som jag kan lyssna på utan internet. Akon med freedom-låten, sååå ny och sååå inte uttjatad, och någon låt av DaBuzz. Jag HATAR DaBuzz. Vem fan döper sitt band till Dabuzz liksom?

Jag minns en gång i vintras, när jag hade cyklat hem från skolan i snöstorm och ville kasta citroner på en tant och mamma. Jag minns hur jääävla förbannad och trött jag var när jag kom hem. Det här är fan värre. Man kan ju inte göra så mycket åt saken. Då kunde jag iaf skriva av mig på bloggen. Här måste jag skriva i word. Vem gör det liksom? Jag kan fan inte ens ändra storlek på bokstäverna. Jävla skit. Skrika kan jag inte heller göra för då väcker jag min kära familj. Fan det är ju som att bo med ett gäng invalider. FAN vad jag är arg. Jag är inte ens glad att jag är ledig från skolan imorrn, för jag kommer inte in till stan. Jag måste betala de där dumma 22 kronorna för att komma till stationen och sedan GÅ typ 5 kilometer hem till stensö med massa väskor och skit. Jag lovar att det kommer samma skitväder imorrn som nu. Fast regn också såklart. Varför skulle det inte regna?

Nej nu ska jag gå och lägga mig i fosterställning, gråta en skvätt och sedan gå ner och äta upp det som blev kvar av lillsyrrans prinsesstårta. Som jag btw hatar, sjukt äckligt. Jag kanske bara går ner och slänger allt i soptunnan. Men en jävla smäll. För att få en dramatisk effekt. Jag är så jävla grym alltså."

Jaa.. Det här skrev jag igårkväll då mitt internet valde att inte fungera. Haha fan vilket humör.


Kommentarer
Postat av: Anonym

PmS....:-)?

2010-09-27 @ 20:23:49
Postat av: beata

HAHAH. ojoj vad jag tycker om dig :D speciellt när du är arg, du blir så rolig då ;D

2010-09-29 @ 08:42:15
URL: http://beatastarkner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0