TIERD

Hallå bloggen.
Känner mig.. tom på något sätt? Inte för att jag mår dåligt eller är på dåligt humör, möjligen under stimulerad. Om man nu kan vara det? Sov bort en hel lektion i skolan idag och hoppades nu på att få rensa mina tankar lite under kvällens rugbyträning, men tydligen var den inställd. Så jag får väl sitta hemma och dränka mig i matteböckerna inför provet på fredag istället. Eller rättare sagt MÅSTE dränka mig i dom.
 
Annars då? Juste Barcelona var toppen. Vi kom hem i förgår och det är verkligen en stad man borde besöka innan man dör. Allt är bara så himla stort på något sätt. Man är i extas hela tiden där nere. Dessutom händer det alltid saker vart man än vänder sig. 
Orkar inte skriva allt vi gjorde där nere dock men jag kan lova att vi hann med så mycket man bara kan på 6 dagar. Så det var toppen! Och bilderna kommer lite senare förresten när jag har hittat orken, min mage skriker för tillfället efter mat så jag tänkte gå ner och göra mig lite lasagne :) hugs
 

 Tooooo tierd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0