SATURDAY NIGHT

Idag har jag kört bil, sjuukt vad det är kul! Känner mig grymt vuxen och, tro det eller ej, duktig! Nu är jag helt slut efter en trevlig dag på stan med erika, lite hjälp i trädgården, enormt massa mat och godsaker och ett avsnitt av mördare okänd. Sitter och läser eclipse, för hundrade gången. Edward håller på att fria till Bella och Alice blir arg att de tänker gifta sig i Vegas medans resten av vampyrerna & varulvarna försöker döda en massa nyfödda vampyrer från Seattle. Måste vara jobbigt att vara Bella Swan, vilket liv.. Det skiljer sig liiite från mitt. Fast vem vet, det kanske kommer någon blek snygg kille och hoppar in genom mitt fönster i natt?
Förmodligen inte.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0