KVÄLLSBABBEL

Jag hade två "att göra måsten" idag. Det ena var att träna rugby och det andra var att PLUGGA! Tror ni jag har pluggat? Jag har fan inte ens öppnat böckerna och jag känner sånt missnöje med mig själv. Var ju tvungen att plugga idag eftersom jag ska iväg på en liten trip med vänner och familj på tisdag till Barcelona. Matte C prov direkt när jag kommer hem sen.. KUL!
 
Något jag däremot hann med var rugbyträningen och jag måste bara säga att jag är riktigt nöjd med att jag valde att söka till rugbyn i år för det är verkligen hur kul som helst. Visserligen är passen hårdare än jag vet inte vad. Men det är det värt!
 
Spelade för övrigt min allra sista fotbollsmatch för all framtid igår. Jag har sagt att jag ska sluta med det i ungefär två år nu och igår som först kastade jag in handduken efter 12 år av ständiga fotbollsträningar och matcher. Känns riktigt bra faktiskt.
 
Hehe juste, jag har gått och blivit brunett också som jag glömt säga.. och här är resultatet. Lite för mörkt enligt mitt egna tycke men var mest glad över att få bort allt slitet, blekt hår sen sommaren. Nu: Soffhäng ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0