BARCELONA

HOLA, sitter hemma nu och nöter spanska, packar för fullt och dunkar musik inför resan. Om mindre än två timmar går tåget mot malmö och det har ännu inte riktigt gått upp för mig att jag faktiskt ska ut på äventyr. Flyget till Barcelona går tidigt imorgon bitti efter att vi har spenderat kvällen och natten i Malmö, och direkt när vi kommer fram tar vi taxin till Camp Nou för att se Barcelona spela. Resten av veckan där nere lämnar jag åt ödet. Tydligen har dom andra planerat en fullspäckad vecka med galenskaper så magkänslan säger att det här kan bli ganska så underbart. Jag håller tummarna. Men ni andra får ha det så bra här hemma i kylan ♥ ADIOS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0