BANG BANG

Två saker man bör undvika innan man går och lägger sig;
1. Titta inte på zombiefilmer, speciellt inte någon av resident evil-filmerna.
2. Knöla inte ihop några påsar. Det tar en evighet för dom att "vecklas upp" igen och det är ett sjuukt irriterande ljud.

Förövrigt tackar jag gudarna för att det inte blåser så mycket idag. Jag har inte ens orkat kommentera de två senaste dagarna för det har verkligen varit för jävligt. Efter en cykeltur till dansinstitutet och tillbaka i spöregn & storm satte jag mig bara ner och grät lite. Då blev det faktiskt bättre. Nu sitter jag här och äter fil med flingor eller; flingor med ytterst lite fil. Inte så värst gott. Har även sett trailern till resident evil: afterlife. Också ett tips på not-do-to när man äter. 

Nej nu ska jag sätta på mig kläder och sticka till skolan. & jag ska banne mig ha solglasögon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0