OUR SONG

HEJ MITT VINTERLAND, NU ÄR JAG HÄR!
.. lite smått överraskande kanske. Men här är jag igen i alla fall. Det har gått några månader sådär kanske med brist på fantasi, tröttnad och för mycket att göra. Men nu är jag tillbaka på banan! 
 
Eller okej jag ska inte ljuga.. Jag är inte tillbaka. Kände bara för att skriva av mig lite, och vad passar inte bättre än den gamla hederliga bloggen. Dessutom har jag way to much fritid nu efter rugbyn, så det kan hända att jag tittar in här och skriver några rader någon gång ibland. You'll never know♥
 
FAN också, nu försvann hela texten jag hade skrivit. Det är sånt här som skapar hat! Nej nu tappade jag all skrivlust bara för det. Kanske tittar in och skriver något senare. Har ju som sagt oroväckande mycket tid över nu för tiden! Plus att jag har ett lager av bilder att lägga upp, men jag gör det om jag får tid och lust. Nu ska jag ta tag i mitt liv.. överlägger pulkaåkning! Får se.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0