NO NEED TO SAY GOOD BYE

Jaha, det var det! 2010 börjar lida mot sitt slut. Men herrejösses vilket brak år vi har haft. Nästan så att jag vågar påstå att det varit det bästa året under mitt 17 år (och 9 månader) långa liv.
Håller bara tummarna nu för att 2011 ska bli minst lika bra med lika många härliga minnen. Är det inte lite en oskriven regel att året man fyller arton ska bli grymt? Om inte skriver jag in den här och nu. Och vad passar inte bättre än att starta året med en flippad skidresa till alperna med mina festprissar. Så se upp i backarna 2011, här kommer vi!!
 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Oj, vet inte vart jag ska börja.. Sommarjobbat, rest på egen hand, hållt i en orm, varit på en festival, kört tequilla race, smakat på den bokstavliga formen av lev livet, gjort upp en eld på stranden, avstått från godis i ETT ÅR, 12 månader, 365 dagar!! .. listan kan göras lång

Har du några nyårslöften?

Har inte hunnit tänka så långt än. Har alltid intalat mig själv att nyårs löften är till för att brytas, men efter ett år utan godis sedan förra årets löften börjar man faktiskt tveka. Funderar dock på att skippa löftena och köra stenhårt på ett regelfritt 2011. Man måste våga leva lite farligt ibland.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?


Kul fråga för det är precis vad som har hänt. 25/2-10 föddes lilla pärlan Tyra som snart firar sin ettårsdag. Och föräldrarna, Johanna & Ricky, ni är guld värda ♥

Vilka länder besökte du?

Grekland/ Kreta, Spanien/ Barcelona, Danmark

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

21/2-26/2  16/6  28/7-31/7  19/8-26/8  22/9-28/9  11/11  osv osv osv..

Vad var din största framgång 2010?

Svårt.. Insåg att jag kan om jag bara vill

Största misstaget?

Kan faktiskt inte komma på vilket av alla misstag som varit störst. Ångrar i vilket fall inget ifrån detta året. Misstagen är till för att lära sig av. Så ser vi till nu att inte göra om dom 2011 


Bästa köpet?

Resan till Kreta med mina tokstollar, no doubt ♥

Vad spenderade du mest pengar på?

Misstänker skarpt resor. Helt sjukt vad det kostar att fara runt lite här och var. Och detta är bara början!

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Personer, resor, dagar, väder, rugby.. det har faktiskt varit ett väldigt glatt år om jag får säga det själv

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Har en hel spellista som bara skriker 2010


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag är 99.99999 eller okej, jag är faktiskt 100% säker på att jag över lag har varit gladare detta året. Och det har sina anledningar :)


Vad önskar du att du gjort mer?

FOTAT!! Hade gjort i princip vad som helst för att få alla minnen som för tillfället flyger runt i en stor lycklig bubbla i mitt huvud förevigat på bild.

Favoritprogram på TV

Är som sagt en större film än tv fanatiker. Men det har blivit en hel del Vänner, 2 & 1/2 men, Pensionärsjävlar, Julkalendern och andra godingar.


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Kommer ihåg att det var gymnasiefest kvällen innan så jag kom hem vid klockan 7 på morgonen efter att ha fastnat på efterfesten FÖR länge. Upptäcktes av mamma. Fick öppna mina paket själv. Bad om ursäkt. Inga arga miner. Tove, Angie och Zozan tog med mig på restaurang. Jag fick jättefina presenter. Släkten kom på besök. Vi åt massa god mat och busade och hade superkul hela natten lång. End of story ♥

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Trivs ganska bra i min nuvarande stil faktiskt. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva den eller hur andra kan uppfatta den. Lite väl komplicerad fråga kan jag tycka?

Den bästa nya personen du träffade?

Okej, förra frågan var rena barnleken emot denna. Har träffat enormt många sköna människor det här året. Är kanske inte bästis med alla, men det finns i alla fall ett dussin personer ifrån detta året som gjort detta året värt att minnas. Och jag hoppas ni vet vilka ni är! Måste även tillägga att jag ändrat uppfattning om flera personer. En liten tankeställare på det.

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0