HOLA

Dags att dra sig i kragen? Svar: JA
 
Det är faktiskt inte riktigt okej att jag inte har ägnat en minut åt bloggen på cirkus en månad. Men nu blir det ändring, förhoppningsvis!
Så sjukt mycket har hänt sen jag skrev sist. Jag har varit på Kreta med brudarna, skolan har dragit igång, mycket har förändrats både på hemmaplan och lite mer privat.
Kreta resan var hur som helst obeskrivlig! Jag hittar seriöst inte ett ända ord som kan beskriva hur galet underbart vi hade det och alla sjuka grejer som hände. Det var ungefär som att vara med i en film hela veckan där nere, och sen tog filmen slut när vi åkte hem. Tillbaka till verkligheten så att säga. En sak är säker i alla fall. Vi är redan i fullgång med att kolla resor till nästa år. Helt klart den bästa investeringen!
 
Annars då? Jo jag har börjat träna rugby lite smått. Första träningen var igår och jag känner mig faktiskt lite sugen på att söka. Jag vill i för sig inte säga något i förväg, men nästa träning är nu om två timmar ungefär så då ska jag iväg och känna på det igen. Dpck kan jag inte ens beskriva min brutala träningsvärk sen träningen igår. Den är omänsklig! Jag hoppade till och med över frukosten innan för att jag helt enkelt inte klarade av att ta mig ner för trappan. Men det är i alla fall skönt att veta att träningen biter på en.
 
Nog om rugbyn och allt annat. Nu fick ni en uppsats att läsa igenom som kompenserar min långa frånvaro. Kikar nog in senare och skriver något efter träningen, såvida jag inte ligger på sjukhus. Hehe, men ha en underbar söndag gott folk. Och deppa inte för mycket för att en ny krävande vecka börjar imorgon. PUSS
 
Eftersom jag har så sjukt mycket bilder från kreta som beskriver resan bättre än ord så tänkte jag lägga upp dom. Dock får det bli i tre delar. Enjoy, Del 1
  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0