09:11

Har ni någonsin haft en så bra dröm att när du vaknar försöker du desperat somna om igen? Eller har ni varit riktigt sjuka och tänkt att om jag bara blir frisk nu så lovar jag att uppskatta allt så mycket mer?
Vi vill alltid ha mer. En liten till bit av kakan. Så låt mig såhär istället. Har ni någonsin tänkt eller sagt att det är nu, nu i denna stunden, jag känner mig som bäst? Att det aldrig har varit bättre. Har ni det?

På en skala noll till tio ligger jag runt 0,01. Mår skit, känner mig som skit. Allt är skit.
Detta är något som sakta kommer försvinna. Kanske senare idag. Kanske imorrn, eller nästa vecka. Men just nu mår jag skit. Jag vill inte till skolan. Jag vill inte sätta på mig fina kläder och sminka mig. Jag vill inte fixa håret och sedan cykla 3-4 kilometer i äckelväder för att se att håret ändå är förstört när jag kommer fram. Jag vill vara hemma i min säng, med en FUNGERANDE dator och en bra film. Eller varför inte en bra bok?
Visst är det mycket man vill? Saker man inte kan ändra på. Man måste bara ändra inställning, & det är nog hemskt.

'It's like forgetting the words to your favorite song. You can't believe it, you were always singing along'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0