MAMA, I DON'T WANNA DIE

Gud vad jag kände mig dålig igår när jag kom hem från dansen. (Gud vad jag är som en jojo gällande mitt humör..) Jag stukade till min fot på dansen och har fortfarande jävulskt ont. Stukade ju till den ordentligt i våras och den stukningen gör fortfarande ont så nu har jag dubbel värk, kul. Sen blev jag arg på att danserna har så myckt knägrejer i sig, typ slide och hopp och sånt. Säg hej till flickan med knäproblem.. & sist men inte minst så klev jag på typ 5 söta små sniglar när jag skulle in. Mår riktigt dåligt över sånt haha..

Men nu ska jag inte fortsätta klaga, jag får vara glad och jag lever och inte är en snigel på min uppfart. Som dom sa på yogan förra veckan "krama dina ben och tacka dom för de har burit dig framåt" & "innan du byter ben kan du pussa lite på det för att verkligen bevisa din tacksamhet". Haha djupt. Jag är glad över att jag har sovmorgon och jag är glad att det är typ sol ute. & jag är glad att vi är på tullen vilket betyder att jag inte behöver cykla lika långt.

Dagens låt: Queen - Bohemian Rhapsody


Kommentarer
Postat av: Anonym

PUSS. Inga utropstecken.

2010-09-14 @ 12:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0