HEJDÅ KÖRKORT

Haha nu är jag fan trött på mig själv och min ständiga otur. Jag var precis ute och skulle testa på att övnings köra för första gången på en månad ungefär. Men vad jag gör jag? Håller mig på vägen? Skulle inte tro det. Rakt ner i diket körde vi, så nu sitter jag här och överlägger att anmäla mig själv till Sveriges sämsta bilförare. Ska man ändå göra sig själv till åtlöje kan man ju lika väl tjäna lite på det liksom!
 
Nej nu ska jag ringa angelica och försöka glömma dagens problem med en kvälls promenix.. det lär ju dyka upp nya imorgon förmodligen. Ingenting förvånar mig längre!
 
 

Kommentarer
Postat av: t

& mig kan du fan inte ringa ..

2010-09-07 @ 22:03:22
Postat av: e

Som sagt, såg inte dina sms förrän nyligen och angelica hade jag redan bestämt med sen tidigare!

2010-09-07 @ 23:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0