HARD WORK WORK-OUT

& fröken är uppe! Klockan är ffs 06.49. Är så stolt över mig själv alltså. Jag har liksom inte kommit in i rutinerna än. Att försova sig, glömma frukost, duschning och fixning har blivit en vana de senaste veckorna. Men idag blev det ändring på det då jag satte två väckarklockor, mycket smart. DOCK kommer jag väl vara försenad till skolan iaf eftersom jag valde att sätta mig här vid datorn eftersom jag hade *så mycket tid*. Ville bara berätta hur fullspäckad min dag kommer vara idag. Först skola nu till halv ett, sen att hårpass på friskis (joanna körde som en dåre med mig igår, fruktar ordet hårdpass som kommer ut ut hennes mun..) och efter det ska jag träffa emma för en lunch/fika/något ätbart, aplänge sen. Sen ska jag försöka hitta ett par träningsbyxor för att sedan ta mig tillbaka till friskis för ett pass med carro. Två pass om dagen känns bra, gjorde det igår också. & träningsvärken är inte brutal alls (?). Kalla mig träningsnarkoman!

Egentligen ska jag väl inte säga något när ellen släpar omkring på en 4 kilos tung boll medan hon försöker att inte bli mosad av 20 andra tjejer som vill ha bollen. Nehepp, nu ska jag ta och fixa mig till en kort dag i skolan. You gotta LOVE my schedule!

Hösten är här! typ.


Kommentarer
Postat av: joanna

mina ben är helt döda efter idag asså!!:O haha

2010-09-07 @ 19:43:03
URL: http://forsbyochmedner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0