ALBINO ... ?

Nu är jag officiellt blek. De senaste dagarna har jag undvikit att klia på kroppen etc och jag har var femte minut smörjt in mig med hudkräm för att inte snöa bort. Det har inte gått så värst bra och jag har sett ut som en ko, fläckig. Men ikväll tog jag mig ett bad och hela kroppen skrek efter tvättsvampen så jag fick duktigt nog ge med mig och gnugga bort all min fina färg. Snyft. Så nu sitter jag här och har smörjt in mig med den fetaste krämen vi hade för att få behålla de sista pigmentdelarna. Ser ut som en oljig baywatch-brud och allt jag rör blir kladdigt, mys.

Hösten är även här. Vilket jag dock inte tycker är för hemskt. Jag tycker ändå att vädret vi haft de senaste veckorna har varit kanon. Man kan använda sina skinnjackor och boots men samtidigt ha sommarklänning någon dag utan att frysa. Imorrn börjar dagen med rättskunskap och sen har vi media, efter det slutar skolan och jag & joanna ska ner till friskis för lite träning, härligt att vara igång!

En bild jag tog för ett bra tag sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0