Aint' no mountain high enough

GODMORGON! Jag är på snäppet bättre humör än Tove. För det första blev jag uttagen till rugbylaget, så numera är det sex träningar i veckan som gäller för mig plus matcher. För det andra är det tisdag vilket betyder bara en lektion idag vid 13.20. Och innan dess ska jag till frisören nu om en timme för att göra mig lite höstfin.
För det tredje är det onsdag imorgon vilket betyder genrep inför torsdag, rugby, paintball med nöjes och kåren och sen party på kvällen. För det fjärde är det torsdag dagen efter det vilket innebär intåg, call-on-me dans med nöjes, modella för kaggkollektionen, inspark för ettorna och sen mera festligheter mot kvällen. Vad kommer efter det? Juste, för det femte är det helg sen vilket innebär massa mys. Och sen då, tar det slut där? Skulle inte tro det. Nästa tisdag är det Barcelona som gäller med mina nära och kära! Ibland känns allt bra underbart ♥
 
PS: För det sjätte? sjunde?.. Jag har INTE klivit på några sniglar :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0