22:40

Hallå folket. Jag vet min uppdatering är rent av usel, men blir lätt så att bloggen kommer i sista hand när allt annat är hektiskt. Har bland annat ägnat denna dagen åt att lugna mina nerver efter ett riktigt raseriutbrott vid matte B provet idag. Vi hade någon polsk lärare eller vad hon var ifrån som skulle kolla till oss. Tror ni hon kunde svenska?Nej för det tror inte jag! Dessutom lät det som att någon ströp en katt så fort hon öppnade käften.
  
Iallafall gick det hela ut på att min miniräknare inte fungerade, och därför skulle jag be Jessica som satt framför om jag fick låna hennes. Men oj nej då fick tydligen ruggugglan för sig att jag fuskade och tog provet efter en onödigt offentlig utskällning. Inte kunde jag förklara mig heller för fanskapet förstod ju inte svenska!
Har gått runt och skakat lite här hemma av ilska, men har lugnat mig nu och ska ta tag i det imorgon. Det här ska hon ta mig tusan inte komma undan med!
  
Mår iallafall betydligt bättre nu. Mamma har varit lite söt och fixat mango och vindruvor i massor till mig som jag nu ligger och avnjuter här i sängen med lite bra musik och bildarkivet. Engelska nationella kan kiss my ass för jag förtjänar faktiskt en liten paus från allt plugg och annat jobbigt nu. Jag accepterar ett G imorgon alltså. Och för er som reagerar på G så kan jag meddela att snittet i våran klass ligger på MVG+++. Inte konstigt att man känner sig lite usel då och då! BYE ♥
 
dzsfxgchv
 
k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0