18:18

Tog precis ett litet glädjeskutt här hemma- träningen är inställd. Kanske inte är det roligaste att springa runt efter en boll i ösregn liksom. Dock var jag väldigt sugen på träning idag eftersom att det var ett tag sen nu. Så känner mig lite frustrerad på vädret för tillfället. Fast man kanske inte ska klaga, det kunde varit värre.. eller? Kan det värkligen vara värre nu nästan i början av juni? Det har i alla fall varit strålande solsken dagarna som gått och tidigare idag så jag klagar inte. Och nu blir jag lite rädd för mig själv som sitter här och skriver oavbrutet om vädret, ålderstecken? 
 
Lite sjukt är det dock att det är mindre än en månad kvar till sommarlovet. Det gäller bara att stå ut nu sista veckorna. Kom precis hem nu efter ha suttit med ett psykologiprov i 3 timmar. Så då var det gjort! Då var det bara psykologiuppsatts, spanskaprov, matte B nationella, Kemiprov, Svenska prov, biologiprov, Kemi nationella, svenskaanalys, engelska grammatikprov, engelska nationella muntligt, blodgrupps labrapport, samhällstenta.. listan kan göras lång. Usch sommarlovet känns för långt bort och tove ligger nu i denna stund och steker i eftermiddagssolen på någon strand med en drink nära till hands. Livet är inget annat än orättvist!
 
gh
xcvn
vcbn
cvb
cvbnm
bvn
bvn
Lite bilder sen vår cypernresa 07. Lagom sugen på sommaren nu faktiskt!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0