WILDKIDS NO:2

Kolla vad jag hittade! Ni måste ju bara titta på dessa klipp, helt underbara!
Fick en fråga gällande förra inlägget och ja, det är programmet med Ola Lindblom. Knock your selves out, it rocks!




Haha jag hittade min lover. Dock inte lika söt som william nu när man kollar efter. Men härlig grabb alltså. Checka speciellt in slutet. Någon vänlig själ berättade vad han hette och det var Robin Amador Segerfjell. Hade det passat på mig? ;) 


Kolla från 2:50 och framåt. En till kille som var en favorit, Noa. Störtskön.


Kolla från 5:10 och framåt. Love!


Kommentarer
Postat av: joanna

gud vad underbara klipp!!:D

2010-05-03 @ 16:16:06
URL: http://forsbyochmedner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0