BYE BALCONY

Hola amigos, alla är pigga och glada idag? Inte jag iallafall. Inte blev det någon sovmorgon för min del, trots att vi är lediga idag. Jag vaknade upp runt åtta -halv nio tiden av att mitt rum uppriktigt sagt skakade och att det dessutom stod två byggkillar i mitt rum. Och där låg jag och sov liksom. Tydligen skulle dom byta ut balkongdörren från insidan så inte konstigt att man fick en chock när jag vaknade upp där och två okända killar stod och grejade mitt framför ögonen på mig. Frågan är om det ens är lagligt? Men dom bad iallafall om ursäkt.
Dock förvånar inget mig längre. Mina föräldrar har fått för sig att total renovera hela utsidan på huset så förra veckan slog hjärtat ett par extra slag när jag skulle gå ut på balkongen och plötsligt var den helt borta. Poff och så var det bara flera meters stup rakt ner när man öppnade balkongdörren.
 
Mycket sorgligt egentligen. Så många minnen från den balkongen kan nog ingen annan slå. Tillexempel alla grillkvällar där ute med familjen. Alla sommardagar liggandes ute på balkongen i en solstol och steka. Alla gånger man skulle smita ut på kvällarna/nätterna och slank enkelt ner och upp för balkongen. Alla kompisar som på ett eller annat sätt försökt använda balkongen som en extra hjälpreda att häva sig upp för. Vissa mer lyckade en andra. Johanna har bland annat ärret fortfarande kvar på armen och en gammal hjärnskakning att tänka tilbaka till.
ÅH vila i frid balkongen ♥
 
Hade tänkt ha en ruskigt bra bild på balkongen nu men eftersom alla klassikerna är på den gamla datorn slänger jag istället upp en halvdan cambild på jackan jag köpte igår.
cbvn
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0