SLUTA EXISTERA!

Som vissa vet hatar jag en viss person, vill bara spy på henne. Hon heter Miley Cyrus. Vet inte varför jag äcklas av människan så mycket som jag gör men bläääääh.

& vet ni vad som nyss hände? Jag satt här, skrev lite och kollade bloggar. Lyssnade på någon spotifylista som jag snattat från någon och helt plötsligt börjar en lugn låt spelas. Jag tycker att jag känner igen rösten lite och diggar med i låten tills jag hör vem det är i en lite för falsk och hög ton. Jag har alltså suttit och lyssnat på Miley Cyrus i över 2 minuter! & det värsta? Låten var bra! Men inte nu längre..

Så snälla, någon som kan sjunga. Gör en cover av låten. Den hette någonting med I look at you.

Hon ger mig rysningar! Och inga bra sådana..
Nu ska jag gå och sörja lite.


Kommentarer
Postat av: beata

HAHAHAH. du är bäst :D

2010-05-06 @ 08:13:39
URL: http://beatastarkner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0