RUBRIK

Insåg precis att det är springbreak idag! Eller rättare sagt skulle varit springbreak idag. Lite småtråkigt att det inte blev av, det hör liksom lite till kalmar kan jag tycka. Menmen jag har andra planer för mig endå, ska iväg till berga för att knäcka avataroskulden. Och jag har STORA förväntningar nu på denna smurffilm ska ni veta med blåmänniskor som hoppar runt och flyger på drakar. Hehe okej jag har tjuvkollat lite med tove. På tal om henne tycker jag nästan att det börjar bli dags för henne att komma hem nu. Sommaren är på ingång och den har mycket mer att erbjuda här än hos turkarna så det är marsh pannkaka till flygplatsen och sen destination kalmar. Capish? mmmmmsommar ♥
 
dgfh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0