MAMMISDAG

Ajajaj höll nästan på att glömma morsdag idag. Känner mig som en värdelös dotter! Inte har jag varit utanför dörren idag heller. Har spenderat varenda timmen, minut, sekund åt plugget (hehe nästan i alla fall). Men det blir skönt när det är över. Ser dock inte fram emot den kommande veckan, men det är bara att bita i det sura äpplet så att säga. OCH tove är hemma för sjutton gubbar! Skit roligt nu när hon kan trava runt som en pepparkaka och vi andra sitter hemma isolerade som mumie. Helt seriöst har jag inte ens någon uppfattning om vad det är för väder ute eftersom vi bygger om huset och varenda fönster/dörr är förtäckt. Nåväl jag kommer väl ur det så småningom.
 
För övrigt var det melodifestivalen igår. Hehe kan alla låtar utantill efter att min schlagergalna familj kört den nyinköpta skivan på full volym här hemma hela dagen. Mamma och jag har suttit och listat topp 5 men tyskland och rumänien är endå favortierna.. för er som bryr er. Oj vad långt det här blev nu, antar att det var skönt att skriva av sig lite (det närmsta jag kommer socialt umgänge för dagen). Hur som helst slänger jag upp tysken och rumänern (romanern? rumänsken?romansken? romaren?) ..och där kom huvudvärken. Grattis till min knäppa mamma iaf,
du är muy bien ♥
 
nrd
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0