17:52

Planerna på att ta det lugnt igår och ligga hemma och sova sprack direkt. Fortfarande inga high heels, fjortisdunk eller bistro men istället gick jag och anna loss rejält på hennes dansmatta innan vi däckade i hennes övernaturligt sköna säng runt halv fyra snåret. Så det är inte utan att man känner sig lite sliten idag. Dock finns det inget tid för vilan. Kusinerna är här nu och det blir snart tacos innan jag och Bella funderar på att köra en sväng med inlinesen. Och nej vi är inte normala! 
 
Tänkte iallafall dra en liten snabb fundering jag hade tidigare idag. Anna och jag spenderade hela förmiddagen idag till att ligga och kolla på oprah winfrey när dom kollade över alla jobbiga konsekvenser och övrigt kring dagens utseendefixering. Hehe lite komiskt att vi låg och proppade i oss en påse chips samtidigt men, that how we do it! Tycker iallafall hela grejen med att man inte kan acceptera sig själv är ganska sorgligt. Egentligen är inte jag rätt person att uttala mig med mitt kassa självförtroende, men jag tycker ändå att det finns en gräns. Jag tror nästan alla förstår vad jag menar så jag behöver inte utveckla det mer. En bild säger mer än tusen ord..
nr
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0