VÅFFELDAGEN

Morsninge, idag var man på bättre humör. Började dagen med lite sovmorgon och avslutade skoldagen klockan kvart i två med inställd psykologilektion när jag egentligen skulle gått till tjugo i fem. Så det känns lagom bra.
Eftersom vi slutade så tidigt hann jag även ner till stan en vända för att kika runt lite och hittade mig där en finfin tröja på hm (vad annars), en ring och ett par solglasögon.
Lite frustrerande dock att det inte går och lägga upp bilder sen dagen men det löser sig förhoppningsvis.
 
Annars så fullkomligt älskar jag dagens väder. Jag, Anna och Zozan tog oss en vårpromenad idag utan jackorna och det var faktiskt varmt! Love it. 
Nehe nu sniffar jag doften av pappas våfflor där nere. Tänkte svira om lite snabbt till fotbollskläderna och sedan slänga i mig ett par innan träningen om en stund, det är ju våffeldagen för tusan.
fcgvh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0