MOTIVATION?

Varför har jag tappat all motivation till allt vad det gäller skolan? Vet inte riktigt vart den tagit vägen men hade tänkt försöka leta reda på den igen och sluta ta allt så oseriöst.
Sitter här nu och mår stört illa. Slutade vid tvåtiden idag efter inställd biologilabb så jag, Anna, Angelica och Natta åkte ner på stan för att fika. Det borde vi inte ha gjort om jag säger så! Mår som sagt sjukt illa nu i efterhand och kunde inte få ner en tugga av maten här hemma nyss. Typiskt när mamma gjort grillad fläskfile med bandpasta. Okej nog om mat. Är sjukt sugen på att träna också av någon anledning. Kanske får överväga att skaffa gymkort. Men nu ska jag hitta min psykologibok och bekanta mig lite med den, önska mig lycka till!
 
GHJK
♥ELLEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0