12.35

Då var det min tur att skriva några rader. Helgen har varit bra, kanske lite ovanligt chill men det är ju alltid skönt. I fredags träffades angelica, anna, emma och jag hemma hos angelica där jag tillslut somnade efter att bara ha degat framför tvn. Igår var det match på dagen som gick lite sådär. Har iallafall mosat mitt höger ben och foten så nu haltar man fram..kul. Sedan på kvällen kom emma och angi hit. Mys dock måste jag bara berätta om emmas och mitt misslyckande igår..
 
Emma och jag har alltid haft ett hemligt intresse för cykelrundor.. vet inte varför men så är det iaf. Bara för det tänkte vi  göra det igår kväll. Vi har ju fått så fint vårväder nu liksom.. trodde vi ja! Strax innan halv nio gav jag mig iväg på cykeln mot berga och emma mot mig. Efter några sekunder börjar det spöregna och riktigt storma. Tror jag trillade av cykel ca fem gånger. Och som om inte det vore nog blir allt helt plötsligt kolsvart och vi börjar skrika för man inte ser något alls i stormen. Vad kommer vi på då samtdigt som jag kör över en liten chiuaua i mörket? JUSTE EARTH HOUR var idag ja.. duktiga oss! Hoppas hunden överlevde iallafall /: Men man kan ju faktiskt inte ha alla hästar hemma om man går ut och går med sina tre i princip osynliga små hundar utan koppel i mörkret under earth hour i stormen.
 
 
BOOOM.. in i cykelhjulet. Ajdå nu kom det dåliga samvetet, inte min mening!

Kommentarer
Postat av: Anonym

händer bara oss! eller?

2010-03-28 @ 20:38:17
URL: http://emmaroyne.devote.se
Postat av: ellen

Haha för dåliga är vi :)

2010-03-28 @ 22:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0