FREDAGSMYS

Igår blev det en riktigt hederlig tvkväll. Jag som aldrig sitter vid tvn typ. Alltid datorn. Men vi började runt 7 med att kolla på ett av mollsans favoritprogram, amigo. Jag vill vara programledare för det programmet. Man får gratis träning då programmet förmodligen är jobbigare än en heldag på gymmet och man får träffa en ananas. Den kommer varje vecka, glad och engelsk. Sen vid åtta blev det Let's Dance, jag satt som bänkad. Har inte kollat på ett enda avsnitt men gud vad finalen var spännande ändå! Blev lite förgrymmad att Mattias vann dock, han har ju ganska mycket "erfarenhet" av dans och allt sådant sen innan.

Sen störde jag ihjäl mig på hans danspartners motivation varför Mattias skulle vinna. "Innan var han så blyg och nu bjuder han verkligen på sig själv.." Hallå IDOL? Melodifestivalen? EMD? Mjo jag kan förstå att var scenblyg.. Men anyway, hands up for Claudia. Grymt bra!


Inte från finalen men hur coolt?



Kommentarer
Postat av: mamma

Där ser du..det var ju det jag visade dig..:-)

puss!!

2010-03-27 @ 19:29:41
Postat av: moa

sv: fasen alltså....du genomskådade mig ;)

2010-03-28 @ 04:06:15
URL: http://erlands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0