HAPPELI HAPPY

Vet ni vad jag kommit på? När jag verkligen ställer in mig på att jag kommer få IG på ett prov så finns det någon magisk kraft som gör att jag inte får det. Det är underbart att ha den kraften, en jäkla superkraft är vad det är! För idag har jag upplevt veckans förmodligen gladaste ögonblick.

Fick resultatet till mitt matteprov som jag fuckade upp helt och hållet i onsdags. Ni vet när man säger till alla att "Faan vad dåligt det gick på provet, jag kommer lätt få ett IG!!" fast man ändå känner att man har en liten chans att få G? Så brukar det vara för mig. Så känner jag över mitt massmediaprov i samhällen. Men så kände jag inte för mitt matteprov. Där visste jag hur det skulle gå. Ett fett IG.

Men ärligt, jag har inte varit gladare för ett G någonsin. Jag började nästan gråta. Min lärare hade till råga på allt räknat fel så jag trodde jag fått IG men sen när jag kollade igenom provet så såg jag att han hade missat att rätta en uppgift. Så det slutade med att jag fick 14,5. Gränsen var 14. Så det var nära. Men herregud vad jag är glad! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0