16:37

"Come on skinny love just last the year, pour a little salt we were never here. My, my, my, my, my.." Bon Iver klingar fint i mina öron för tillfället. Han är bra och det är även villevictor som tipsar om nya låtar hela tiden. Så att jag slipper lyssna på Regina Spektor hela tiden. Fast hon är bra hon med, eller bäst.

Har haft en mycket lugn dag hemma i lägenheten med datorn i knät på tok för länge. Men har man saker och göra så har man. Plus att ingen ville gå ut och gå med mig.. Gårkvällen var förövrigt allt jag behövde för att jämna ut min annars dåliga fredag. Vi åt onyttigt och pratade till klockan ett. Vi kollade även lite på någon sjuk dockfilm på tvn. De sjöng att alla hade aids och där slutade berättelsen. De sprängde Paris för att försöka hitta terrorister. Ganska wierd.

Blir iaf en hemmakväll till ikv fast denna med ella. Hon kommer hit runt sju och då tänkte vi även svara på de frågorna som ställdes. Sen blir det väl att kolla på någon film. Hoppas ni också får en bra lördag! Nu ska jag ta mig ett bad med ljus och delfinmusik, eller liknande .. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0