THE SPECIAL TWO

Idag är inte toves dag, verkligen inte. Vill helst dränka mig själv bland sorger, någon riktigt dålig äckelgulligfilm & choklad. Skolan har gett mig ett skäl att se nyanser av mörkaste svart. Svenskaskrivningen på tre timmar gick väl okej men annars har dagen varit en jävla pina. Tjejerna bakom mig på franskan ger mig en helvetes huvudvärk och min mattelärare är drygare än en sengångares gammelmormor. Efter skolan var jag tvungen att cykla ner till stan för att lämna tillbaka en tröja och fixa med agnes present. Gömde mig för allt och alla och ville bara hem. Försökte verkligen gömma mig i min stora dunjacka, det funkade nästan.

Nu sket sig chokladmoussen som jag skulle haft med mig ikväll till becca så jag får cykla förbi ICA och köpa en kladdis istället. Nu ska jag liva upp mitt humör lite och sedan äta mat och sticka till beccis place. & DET ska bli mysigt! Nehepp, nu ska jag nog ta mig en tupplur. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0