TIRED THURSDAY

Good evening fellas! Hur mår ni denna torsdagskväll? Väldigt trötta efter en hård vecka i skolan? För det är jag, & jag har bara gått två dagar.. Märker snabbt att detta med frågestund inte var så poppis, antingen läser ingen vår blogg eller så är vi bara totalt ointressanta, dealar. Menmen, vill någon veta något ska vi svara annars så vet vi att i fortsättningen ska vi skita i frågestunder ;)

Okej, av någon konstig anledning försvann ett sjukt lågt stycke av inlägget.. Lite mysko och jag är verkligen inte på humör, eller har tiden, att skriva om allt. Det jag sa var typ att jag var trött och funderade på att gå och lägga mig. Morgondagen kommer inte bli den roligaste då alla mina lektioner innehåller prov, läxförhör och skrivningar. & jag ska träffa becca, my och agnes på kvällen, & det ska bli kul.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0