RISE AND SHINE

Kom hem för ett tag sen från en powerwalk promenad med vovven på 2 timmar. Kikade även förbi hos sjuklingen Tove och snackade lite strunt. Nu sitter jag här med en mage som snart spricker efter ha smällt i mig massa pizza. Funderar på ett.. äpple till efterätt kanske? Fucking godisförbud. Självklart ska mina föräldrar vara sådär lagom retfulla också och lämna kvar världens största godisskål när dom åkte till Stockholm imorse.
Positivt är dock att jag har hela huset för mig själv och kan spendera denna lördagen precis hur jag vill. Lär antagligen sluta med att typ tove och jag ligger utbrända uppe i soffan och kollar på Björn Bröder eller liknande. Äsch vi får se hur det blir. Tror jag tar ett nytt inlägg för att utveckla mitt förmiddagsdilemma..
 
♥ELLEN
bg
Och tro det eller ej men, SOLEN SKINER IDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0