MEDIA

Hola guapas! Idag är det onsdag vilket betyder långdag. Fast idag är det även provdag och då kan kanske dagen förkortas lite då jag inte behöver två timmar på mig att skriva ett prov. (Ellen du skulle gilla vår provtid) Jag sitter på medialektionen och slösar bort tid. Har ingenting alls att göra. Är klar med min fina InDesignsbild och vi har inga andra uppgifter. Så nu ska jag sitta & skriva blogginlägg och lagga sönder facebook, sounds like fun.

Lyssnar på Nathalie Schmeikal – Total Eclipse Of The Heart 
Den är faktiskt bättre än originalet och det är sällan jag säger det. Har förövrigt en ganska jobbig klantdag. Gick in i toalettstolen imorse och nyss sprang jag in i trappräcket med armen. Jag håller inte riktigt koll på mig själv idag. Igår var bättre. Det var varmt, riktigt varmt. Och solen lyste, och snön smälte. Och jag vaknade på rätt sida, och kom i tid till skolan. Och skolan var okej, och efter skolan umgicks jag med bell, angi & annis.

Idag ska jag träna fotboll. Är precis som bell riktigt sugen på att springa av mig lite. Mina pms-dagar är över för den här gången och jag är ganska glad. Lite trött men vad hade man väntat sig efter att ha pluggat naturkunskap hela gårkvällen?

Här kommer min InDesignsbild btw, vi skulle göra om ett tidningsomslag och jag valde veckorevyns. Hittade tyvärr inte framsidan så jag kan inte visa er hur det ser på riktigt. Programmet vi använde oss av sög. Det skulle vara nästan som photoshop fast ett lite mer "textprogram", som sög. Det fanns ingenting.. Knappt några textsnitt alls.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0