THURSDAY

Jaha det var den veckan. Helt sinnessjukt vad tiden går fort. Känns det inte som att det precis var söndag och man satt och deppade inför en ny skolvecka? Imorgon är det fredag liksom och början på helgen som denna gången är något längre med kompetensdag på måndag :)
 
Förutom skolan var jag på jobbintervjun idag på mcdonalds. Blev helt chockad då det tydligen var grupp intervju med flera andra personer när jag förväntat mig en enskilld. Iallafall var dom flesta i 20 års åldern och med ganska mycket mer erfarenheter än mig så jag tror mina chanser sjönk något. Men men vi letar vidare. Ingen panik än!
 
Och föresten kan vädret gå och ta sig någonstans. Precis när alla vårtecken börjat hitta fram, jo men vad händer då.. det börjar snöaKUL! Varför kunde man inte fötts i något varmt tropiskt land?
Börjar tröttna på mina bröder också som bara är ute efter att retas så ska överväga en flytt.. höhö like that is going to happen? Vill ha en egen mysig lägenhet att inreda på egenhand och inga jobbiga familjeregler eller påfrestande brorsor. Okej ska inte ta ut min rastlöshet genom att kritisera familjen. Love mi familia ♥ 
 
dcsc
Min framtida lya.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0