SVAR

vad går ni för linje? är ni nöjda med era val?
E:
Jag går natur på kagg och tycker det är toppen! Okej att det är en plugglinje och kanske inte bästa alternativet för skoltrötta men själv tycker jag att det inte är så farligt som det låter. Kagg är ju det bästa valet så ja, jag är nöjd.
T: Jag går sam/media på stagg och tycker det är riktigt bra. Visst, jag har ju inga ljushuvuden till lärare och jag menar, det är fortfarande stagg.. Men min klass är sjukt bra och linjen är bred & chill.

vart tycker ni att tjejer ska raka sig?
Vi tycker att det är en sak man bestämmer själv. Sen kanske man inte ska odla en halsduk mellan benen men som sagt, det är en smaksak.

Varför är ni så SNYGGA för?
ALLTSÅ VI VET INTE :D Men tack!

Ligga frågetecken
Nej tack punkt

är någon av er oskuld?
Instressant fråga va? Tycker också sånt är ganska intressant med vilka som gjort vad med vilka, men vad ska man göra med informationen när man fått den? Så, vi låter er suga på den karamellen ett tag till.

tove, vad hände med dig och dina vänner från vasa? varför är ni ovänner??
T:
Okej, didn't see that one coming.. Jag umgås fortfarande med Angelica och Carolina, och även Ellen då fast hon inte var med i det så kallade "gänget". Men annars är vi inte ovänner, det vill jag verkligen inte säga. Visst, vi har glidit ifrån varandra men det visste vi alla att vi skulle göra. Vi hälsar och pratar lite då och då när vi har tid och eftersom vi går på samma skola så träffas vi ganska ofta.

hur många läsare har ni?
Haha, det varierar. Vi är ju inte Kenzas efterträdare direkt.. Det ligger väl runt 30 - 100. Som sagt, det varierar sjukt mycket.

vad är ni mest/minst nöjda med er själva?
T:
Mest: Ögonen (när de inte är helt rödsprängda så det ser ut om jag rökt på). Minst: Näsan
E: Mest: Jag får väl också säga ögonen där. Minst: Näsan & armarna

Vilka bloggar läser ni?
T: Ganska många faktiskt. Men tex Egoinas, Esmeraldas, Lisas, Natalies & Amandas. & Beatas får vi itne glömma!
E: Har faktiskt inte så stor koll gällande andra bloggar. Men läser såklart de "klassiska" bloggarna som tex Kenzas. Plus lite kalmarbloggar för att ha koll på läget

Hur mycket pengar spenderar ni på kläder varje månad?
T:
Eftersom jag får 1000 kr i månaden som ska räcka till allt så läggs ganska mycket av dom pengarna på kläder. Vissa månader 500, 1500. Det beror helt på.
E: Har börjat spara 1000 av dom pengarna jag får så resten läggs väl på kläder. Precis som Tove så varierar det.

Går ni mest på insidan eller utsidan på en kille?
"Man faller för utsidan och stannar för insidan"

Tar ni skolan på stort allvar?
E:
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte tog skolan på allvar. Har alltid haft en liten plugghäst inom mig även fast jag klassas som lat på natur. Man kan ju inte alltid ligga på topp heller..
T: Haha nej verkligen inte! Försöker ligga på VG i det mesta och tycker inte det är så himla svårt. Man måste ta vara på de sista tre åren av "frihet". Där man får pengar, mat och allt som man inte får efter gymnasiet.

Varför valde ni era linjer? Vad vill ni arbeta med i framtiden?
T: Jag gillar att fota, skriva och vara allmänt kreativ samtidigt som jag ville ha en bred utbildning. Sam/media ger allt det. & som framtidsyrke skulle jag nog säga fotograf.
E: För jag är läkarunge. Haha nej men jag ville väl också ha en bred utbildning. Plus att kagg är bästa skolan! (undrar varför stagg vann rugbyn då../tove) Har inte den blekaste aning om vad jag vill bli när jag blir stor. Men eftersom jag går natur har jag alla möjligheter!

Vill ni har barn?
E:
Såklart man vill ha sig en småtting trots att de kan vara ganska påfrestande. Referens: Har tre lillebröder.
T: Ja såklart. Frågan är bara om jag vill föda dom själv hehe.

Hur ser er drömkille ut?
T: Jag vill ju säga så som jag alltid sagt. Mörkögd, mörkhårig & ett smittande leende. Lite Erik Saade-look. Men jag måste ju sedan inflika att jag bara hittar blåödga blondisar när jag letar efter min mörka prins caspian hehe..
E: Har alltid haft lättast att falla för mörka charmtroll men måste hålla med Tove lite när det gäller blondisarna.

Och hur är drömkillen till sättet?
T:
Han ska vara som Ellen, minus drygheten. Snäll, rolig, omtänksam bla bla bla.
E: Det märker jag när jag träffat honom ;)

snyggaste killen i kalmar född 92,93 & 94?
Alltså vi har tänkt så det knakar och vi vill ju inte peka ut någon speciell ;) Kalmar är faktiskt fullt av snyggingar och det skulle krävas minst en topp-tio-listan för varje årskull. Så vi vet inte riktigt, går som sagt inte att bara välja en.

kan ni inte lägga upp era spotifylistor!?
T: Har helt ärligt för många olika listor men här är en lista med lite blandat skit. Skratta inte åt mitt användarnamn bara..
E: Har inga bra listor. Tro mig.

hmm ... tycker ni jag kan komma upp till kalmar snart? mohaha
Ja Bellis, det tycker vi verkligen :D

bästa artisten?
E: Har alltid haft svårt för dessa frågor. Lyssnar på allt mellan himmel och jord beroende på humöret.
T: Får väl göra det enkelt för mig och säga Regina Spektor. Har även blivit lite förälskad i Missy Higgins. Innan var det mycket The Fray, Rihanna, Joshua Radin & Melissa Horn man jag har tyvärr lyssnat sönder deras låtar.

hur många av alla frågorna skrev ni själva?
Hur många gissar du själv på? Men förstår dig, du skulle väl också vilja veta om du själv var oskuld eller inte? För man kan ju faktiskt inte hålla koll på allt.. & en sak till, det var sådana som du som dödade Bambis mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0