SÖNDAG

Sitter och är jävligt neutral igen. Sjukt sällan det händer så jag tänkte att jag skulle utnyttja tiden. Ville bara säga att jag fått ett återfall, är sjuk - igen. Inte lika sjuk som i torsdags,fredags men waaay saämre än igår. Så det blir att stanna hemma imorrn också. Ska plugga hela dagen, kom faktiskt en bit på samhällen idag, tro det eller ej. Plus att pappa och jag är klara med matten. Sköönt. Bara engelskan kvar då men jag gissar på att jag inte kan göra den heller eftersom om jag låter som jag gör idag kommer jag inte kunna "speecha" på tisdag, synd.

Men som sagt jag måste ta vara på min tid som neutral. Ciao!

Kommentarer
Postat av: beata

haha jag menar de ;D skön tjej ^^



usch fy, mamma ligger hemma med 39 graders feber o ngn inflensliknande symptom, hoppas verkligen inte jag åker på det jag med ... :O

2010-03-15 @ 16:28:40
URL: http://beatastarkner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0