SLEEP TIGHT

Känner att det börjar dra ihop sig för sängen. Mina ögon slocknar när som så jag ska försöka fatta mig kort.
Helgen har varit helt okej. Lördagen blev som den blev och det slutade med att Emma och jag kom i säng här hemma klockan halv tio på morgonen och vaknade klockan kvart i sex på söndagkvällen. Inte okej att sova bort en hel dag sådär men det var behövligt efter en minst sagt händelserik natt.
 
Annars händer det inte mycket. Måndagen börjar gå mot sitt slut som tur är. Det har inte varit min dag idag. Har dock hunnit med en del och kom hem från gymmet med angelica nu för ett tag sen.Okej nu blev det här för långt iallafall. Godnatt, ska sova riktigt länge nu i mitt fjärilstäcke. Sovmorgon ♥ 

bmn,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0