SKRATTRETANDE

dxcfgh
Fullkomligt älskar känslan av att ställa klockan på 07.00, dra sig upp i ottan och därefter upptäcka att man har sovmorgon till 11.45! Usch jag blir så trött på skolan, deras dåliga information och vårt värdelösa schema som skolan skiter fullständigt i och kastar om lite hejvilt bäst dom vill.
Okej jag ska inte klaga på sovmorgon, jag vet men tycker det är lite frustrerande iallafall nu när man får sitta här och vänta och nu har tappat helt den motivationen till plugget som man hade igår kväll. Har samhällskunskapsprov idag på ekonomi och det kommer gå åt skogen. Klarar inte ens av att läsa mer som jag kanske borde passa på med nu men allt bara snurrar i huvudet för tillfället så jag låter bli. Återkommer när jag hittat tillbaka till förståndet.
 
(Och jag vill inflika med en GO TOVE från förra inlägget. Vissa människor kan bara vara för patetiska ibland)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0