SICK DAY2

Idag mår min hals fuckingförjävligt. Det gör ont när jag sväljer, andas, tittar upp, tittar ner. Det gör ont när jag använder mina halsmuskler om man kan ha sådana. Inte okej. Men annars mår jag bättre, inget frossande eller muskelvärkar. Dock är jag riktigt hungrig. Men jag får inte ner någon mat pga halsen.. Dricker vatten, saft, mjölk och varm choklad. Får se hur länge jag klarar mig på det med tanke på att mat är en stor del av mitt liv.

Har försökt plugga lite samhäll men ger upp så fort jag läser betygskriterierna.. Helt sjukt att vår lärare seriöst tror att vi ska kunna lära oss allt det på mindre än en vecka. "Rita upp och förklara hur meddelanden överförs kommunikationsmodellen gällande både personlig kommunikation och masskommunikation" eh what?

Så skiter i det. Det känns orelevant att kunna sånt. Satsar hellre på mitt matteprov. Som jag inte kan plugga på eftersom jag inte har mina böcker.. Kan dock nämna en positiv sak med att vara sjuk. Jag har blivit en jäkel på engelska då jag nästan läst ut hela Breaking dawn - världens bästa bok. & hörrni, den är på 700 sidor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0