RESPEKTLÖST

Och här kommer mitt dilemma..
Egentligen skulle det vara fest ikväll men den blev avblåst och nu kommer jag till mitt agro utbrott som jag haft hela förmiddagen. Tydligen är jag nästan den enda som tycker att personen som ställde in festen gjorde helt rätt. Jag menar sätt er in i situationen själva. Ni ska ha fest hemma och ni har bjudit runt 50 pers kanske? Ni vet om att det kommer komma mer än det tredubbla antalet oinbjudna gäster och folk hotar er att starta slagsmål och förstöra huset om ni inte släpper in dom. Jag menar vem hade inte ställt in för att slippa riskera att ens hus blir förstört och förtroendet till sina föräldrar?
Vad jag sen inte kan fatta är hur idiotiska folk är som sedan ska fortsätta tracka och vara allmänt elaka bara för att festen blev inställd. Hur desperata på fest får man bli liksom? Okej att det hela var gjort på ett ovanligt dumt sätt och att personen inte kan ha tänkt klart när den bjöd in 50 personer helt öppet och inte kunde se konsekvenserna. Men seriöst gott folk det finns faktiskt en gräns för hur långt man får gå. Och det här bevisar bara hur sjukt respektlösa alla är. fuck kalmar
gbdc
 
♥ELLEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0