MONDAY

Howdy! Hur är läget med er? För mig är det en jävligt jobbigt söndag, trots att det är måndag. Alltså vi har lediga idag. Någon slags resursdag för alla som missat ett prov eller fått IG och måste göra om. Så duktiga jag slapp gå till skolan. Så för mig har det varit söndag. Som spenderats hos emma. Vi kollade på både twilight och new moon idag och igår blev det mamma mia och harry potter, mest för mig eftersom emma sov. Vad är det egentligen med mig som gör att i min omgivning somnar? Nej förresten svara inte på det.. Emma gick till skillnad från Ellen att väcka. Vi vandrade in i hennes rum runt halv två och somnade bums. Vaknade ganska utvilad runt tio, skönt!

Resten av dagen har bara varit skit. Har ont i min rygg, som fan. Har en mamma som jag går på nerverna så fort jag kommer hit. Så jag funderar på att åka tillbaka till papps imorrn eller på onsdag. Jag har naturprov på onsdag, som förmodligen kommer gå skit. Kan kanske hälften men de lite svårare frågorna vill inte in i huvudet. Blev ännu mer arg nu när jag ser att fotbollsträningarna ändrats. Måndag & onsdag. Innan var det söndagar ist för måndagar. Jag har dans både söndag & måndag, lite synd .. På tal om dans ska jag dit ikv, är så opepp så det finns inte. Ser ut som skit och har som sagt riktigt ont i ryggen. Blä.

Får väl ta och försöka plugga lite nu. Ellen kanske skriver idag? Skulle ju isf vara en sensation då hon inte skrivit sen i fredags morse. Vi hörs hörrni!

Kanske sista tillfället att lägga upp en vinterbild?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Allvarligt....hur osocialt är det att se film....vem som helst skulle somna även med världens bästa sällskap...:-)

2010-03-09 @ 15:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0