MONDAY MORNING

Hopp, då sitter man i skolan igen. Har ganska tråkigt. Jag saknar fortfarande åre, vill inte vara i päckelkalmar. En positiv sak är dock att jag har fått se gräs idag. Det var länge sen. Fast jag har även fått uppleva blask och regn. Snö är bättre, mycket bättre. De skottade på vår gata idag. Sisådär 15 år efter snön kommit, och hunnit smälta. Good. Äe fan, kalmar suger. Not in the greatest mood today.. Ska logga ut nu, och ha rast i tio minuter, sen kommer jag tillbaka till datorn, då vi har media. Känner att det är en ganska bra start på skolan trots allt.

Har inte sovit så mycket i natt. När man vet att man ska gå upp tidigt så går det inte att sova, that’s it. Glömde skolväskan hemma. Vet nog förresten inte vart den är. Men det löser sig. Ikväll är det dans. Ska bli skönt att komma igång igen, och imorrn är det fotboll. Tror dock inte jag kan gå eftersom jag ska till papps, men vi får se.

Nu måste jag faktiskt gå, vi ska låsa klassrummet.

Vill bara inflika veckans kändis.
Abigail Breslin. Hon är riktigt grym. 12 år och har varit med i en mängd olika filmer. Skrattar lite åt att hon heter Abigail. Det heter en av gässen i Aristocats. Men hon är bra, och söt.

Ni hör hur trött jag är right? NU måste jag verkligen gå, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0