JOHNBLUND

Nu skulle jag stolt kunna slänga i mig världens godaste vaniljmilkshake från mcdonalds. Jag har haft fullt upp idag, svettats med en hjärtpuls på 290 i sammanlagt tre timmar. Det tar död på en att vara med carr. Men det är även mucho kul! & eftersom donken förmodigen har stängt såhär framåt elva-tiden får jag nöja mig med vatten & vindruvorm inte illa pinkat det heller!

Men nu tänkte jag ta mig bort till sängen för en natts sömn, natten till idag blev inte så sömnig med tanke på en väldigt lustig dröm om bearnaisesås.. Sen kom jag på mig själv ligga och citera vänner-avsnitt runt fyra.. Aja, sådan är jag, sov gott nu iaf. hei!


Kommentarer
Postat av: Carr (användbar och otoligt förenlkande förkortning förästen;))

<3<3<3<3<3<3 mi lajk ju!

2010-03-23 @ 22:45:37
Postat av: Anonym

haha :D carrr är cooolt :D

mi lajk ju to! <3

2010-03-24 @ 18:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0