JOBB?

Jaha då var det måndag och ny vecka. Är på bättre humör idag trotts detta sura vädret. Hallå första mars liksom. Vart har vi alla vårtecken?
Förutom en lång och seg skoldag fick jag faktiskt ett samtal från chefen på mcdonalds som undrade om jag ville komma på anställningsintervju. Okej att mcdonalds kanske inte är drömjobbet men det är ju alltid bra med lite alternativ. Sen kan jag känna lite också att nästan vad som får passa nu för att tjäna pengar. Så man får väl se hur det går. För övrigt är jag i STORT behov av att plugga så jag får ta tag i det nu och sluta vara en sådan datanörd!
 
brgfs
Hm borde jag tacka ja till att stå och steka hamburgare ett tag framåt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0