HEHEHELG

Gillar när man kommer hem med en kurrande mage från skolan och märker när man öppnar kylskåpet att mamma har varit och storhandlat. Så nu var vi mätta och glada igen. Något annat som inte är helt fel är helgen. Wiiiiiie slut på äckelpäckel skolan. Dock lär inte nästa vecka bli rolig för mig med 3 prov, 1 tal och 2 inlämningar. 
Äsch screw it, idag är det fredag och ikväll har anna och jag planerat Fredagsmys!
 
Ska bara duscha, kolla bussar och sen packa innan jag ska börja dra mig hemmåt anna så  jag lär väl vara där vid midnatt någon gång. Nej nu får jag sluta sega. Ikväll hade vi tänkt oss att dansa sönder hennes nya dansmatta, se Luftslottet som sprängdes, spela buzz och äta fett mycket fett hela natten lång. Men ha en störtskön fredag, hur ni nu väljer att spendera den?
 
dfgh
Kvällens missbruk.. stackars matta
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0