DON'T WE JUST LOVE SUNDAYS?

ÄR DU?

 

Förstående: Det skulle jag vilja påstå

Öppensinnad: Öppen för förslag så att säga

Arrogant: Nej vad tusan

Osäker: Delvis.. beror på

Intressant: Ohja jag är en riktigt latjo liten typ.

Hungrig: 24/7

Smart: Ni anar inte

Barnslig: Absolut, tycker alla ska ha sin barnsliga sida.

Liten: Lagom är bäst

Lätt: för, med, att? ..skumma frågor det här

Rolig: Det är väl lite upp till var och en hur de uppfattar mig?

Pratglad: Har problem med att knipa igen ibland ja.

Frågvis: hör detta ihop med nyfiken så ja.

Organiserad: Nja lite smått pedantisk kanske men för slarvig.

Hälsosam: Med en gnutta stolthet sen godisförbud och hela köret säger jag nog ja, även om det kan förbättras.

Blyg: Nja det tycker jag inte. Börjar istället prata på som en durasell kanin när nerverna börjar spöka.

Sentimental: jag är djup på mina håll.

Lättförstådd: Det tror jag, annars är att babbla på snabbt och otydligt ibland lite min grej.

Attraktiv: I'm a sexy bitch, yeeah right…

Lätt uttråkad: För tillfället.. mycket

Ansvarsfull: Kan när det gäller men är för lat annars.

Vegetarian: Aldrig utan kött

Besatt: av..?

Arg: Inte nödvändigtvis, men har kort stubin.

Respektingivande: absolut.

Ledsen: Det händer.

Glad: Ohyes, ett skratt förlänger livet.

Pålitlig: mycket, trust me

Laglig: Cyklar utan lysen men annars så..

Filosofisk: gillar att leva lite i min egna värld möjligen.

Svår: Komlicerad på sina håll kanske, vad vet jag?

Positiv: Så ofta det bara går.

Originell: One of a kind, tror att alla är speciella på sitt sätt.

Lätt att förföra: Haha, try me

Bra på att ge komplimanger: Slänger väl ur mig några lite här och var.

Bra på att få komplimanger: Nja tar inte alltid åt mig även om man blir glad.

 

HUR:

 

Går du: Lunkar mig frammåt.

Svarar du i telefonen: Beror på vem som ringer.

Fördriver du tiden: med mina töntisar♥

Mycket pengar har du: Just nu, 3000 kanske? Fyller ju år snart med (:

Tjänar du pengar: månadspeng men ska slita som ett djur i sommar ska ni veta.

Bäddar du sängen: Gillar den bättre lite ruffsig

Ofta diskar du: Vad har man diskmaskinen till liksom?

Ofta städar du: Plockar väl lite smått dagligen annars gör pappsen och mammsen grovjobbet med min hjälp ibland.

Går det på jobbet: Säger till när jag kommit till det stadiet.

Många stör du dig på: Dom är ju ett par. Vissa mer än andra dock.

Ofta träffar du din familj: Dagligen.

Mycket äter du: Tills jag facineras över att magen inte spricker.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0