ALWAYS ONE FOOT ON THE GROUND

Toodels. Idag är det lördag, en strålande sådan. Med sol och allt. & jag är typ frisk, weej. Men vet ni när jag vaknade? Runt 5, klarvaken. Det var ju underbart. Fick tid att läsa ut min bok though.. Idag blir en mysig dag. Ellen knackade nyss på med en liten hund i följetåg. Skönt att få kolla på en människa (och ett pälsdjur) utanför tvrutan, ganska rejäl umgängestorka. No offence mamma, jag gillar dig. Skulle ju egentligen festat till det lite, men känner att jag fortfarande är på den s.k bättringsvägen och väljer ist en mysig hemmakväll med vänner. Vill ju inte smitta någon med mina kvarstående baciller hehe... Plus att festen är inställd. Smart val dock. Har kollat på föräldrafällan, igen. Gjorde mig en kopp varm choklad och spillde lite. På mobilen, fast bara några droppar. Sen kom det lite på duken - ledsen mamms, jag försökte hålla mig till bordet. Sen drack jag upp resten fort så jag inte skulle spilla mer och började kolla på en annan film, den var inge kul. Ganska äcklig. Se7en hette den iaf, handlade om mord och sånt shit. Trodde den skulle vara ganska bra men den var mest psycho. Morden var gjorda efter dödsynderna. Ni vet frosseri, lättja, vällust, högmod, vrede, avund & girighet. Ett lilet filmtips klämmer jag in här. Se den om ni gillar äckelmord och psycho, som ellen. Själv mår jag lite illa nu..

Imorgon ska jag äta kroppkakor hos farmor på öland, mums! Sen på kvällen har jag dans, ragga. Äntligen!


Han som tagit denna bilden har säkert skvätt på vattnet med vattenslangen, så ocoolt.. (internt skämt)

Ville även bara säga, kalmars befolkning suger, riktigt hårt. Cards on the table, that's the fucking deal. & jag ber om ursäkt för min engelska överallt, jag skyller stolt på boken, really. Verkligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0