22:14

Hej, ska försöka fatta mig kort då mitt inre samvete skriker efter mina psykologiböcker. Onsdag = ledig dag. För de som inte varit sjuka eller allmänt dumma att skolka. Kategoriserar mig i grupp nummer 1 där. Det är dumt att vara sjuk och missa två matteprov. Men det fick jag igen för idag då jag fick sticka till skolan vid tio, sitta där till tolv för att sedan äta riktigt gammal lunch från typ förrförra veckan.

Efter "skolan" stack jag hem till ellen, där blev det buzz och hon vann - som vanligt. Jag klår henne i singstar iaf.. Sen skulle hon tillbaka till kagg för att göra engelskaprov och då stack jag till stan för att göra lite ärenden samt försöka hitta en bikiniöverdel. Visste ni att det inte finns en enda snygg bikiniöverdel i kalmar? Otroligt.. Så det sket sig och jag drog med ellen till donken för en milkshake, riktigt värt.

Men lite shopping blev det ändå. Två par jeansleggins vilket alltid är bra att ha, och sen ett nagellack. Japp, ett till. Köpte även lite block på Gallerix. De har riktigt mycket rea och blocken kostar bara 5 kr/st för er som har tomt på skolmaterial. Nu måste jag återvända, eller nej. Nu måste jag börja plugga på psykologin, innan något där inne äter upp mig. Samvetet ja, shit vad jag suger. Måste VERKLIGEN ta tag i mitt liv, och det är pronto! Efter lovet ska jag fan börja plugga mer, längre och i tid. Mamma, du får hjälpa till där tror jag..


Dessa kort kommer oftas till när man har för mycket fritid, och nagellack för den delen. Men snyggt blir det!


Kommentarer
Postat av: mamma

ok....exakt vad ska jag göra?? Tjat hjälper ju inte.....:-)

2010-03-26 @ 13:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0